people playing: 239, servers online: 69, games played: 135,931,304 Top Player: Shmevin

  Toribash Community » General » Off-Topic » Gaming Chat
Register FAQ General Rules Community
View Poll Results: Should we add ranks to the user list?
Yes 20 100.00%
No 0 0%
Voters: 20. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 1 Week Ago   #6151
?NotShadow
Speedracers Secret Samurai Season
 
6th Dan Black Belt
Join Date: May 2014
Posts: 1,174
Clan: Aeon



Originally Posted by DruggedPanda View Post
Zach still rank D

Hardstuck D player
NotShadow is offline   Reply With Quote
Old 1 Week Ago   #6152
•ed
the legendary mosinlover99's mosin nagant, only true meme masters can wield such a potent weapon. sie.
 
10th Dan Black Belt
Join Date: Jan 2009
Posts: 6,991
Clan: NO



esea ranks are bs lol
gods and shit players all around in every rank.

Most recent game, i had like 30RWS T Side. Ended the game with like 25
Game before that, got pretty dumped on, still won tho.

@hours: I don't wanna hear about it... lol. Put too much money for csgo

Last edited by ed; 1 Week Ago at 03:44 AM..
ed is offline   Reply With Quote
Old 1 Week Ago   #6153
@DruggedPanda
MARKET WARRIOR
 
6th Dan Black Belt
Join Date: Jan 2011
Posts: 16,442
Clan: Parrot



Originally Posted by ed View Post
esea ranks are bs lol
gods and shit players all around in every rank.

Most recent game, i had like 30RWS T Side. Ended the game with like 25
Game before that, got pretty dumped on, still won tho.

@hours: I don't wanna hear about it... lol. Put too much money for csgo


I agree tbh, you have boosted kiddos and kiddos that never leave lower ranks xd
You should pug with me sometime ed

[SmallBowl] [fallu] [Moop] [Parrot] [SkulFuk] [Icky] [Sassy]
[Ex-MSquad]
Need help with any market related questions? Feel free to PM ME. <Powas> I've got a degree in 1001 techniques of masturbation
DruggedPanda is offline   Reply With Quote
Old 1 Week Ago   #6154
Butler
 
2nd Dan Black Belt
Join Date: Feb 2011
Posts: 4,694
Clan: Parrot



Originally Posted by Hours View Post
i'd recommend not spending much money on skins in early ranks. alot of people like to say "all skins no skill" when you make the slightest mistake.
but that's coming from a guy who's LE and doesn't even have an awp skin. that probably says something about how much i really care for skins xD.

I wasn't really wanting skins tbh - I was sorta hoping to unbox a knife to make more money and stuff lol

<Icky> Butler is so cool
<Reta> I know right!?!?
Wanna join the Help Squad? PM me
Wanna join the Event Squad? PM me
Butler is offline   Reply With Quote
Old 1 Week Ago   #6155
$Fade
free tc
 
10th Dan Black Belt
Join Date: Jul 2013
Posts: 1,114
Clan: Alpha



easiest way to get skins is make tc the best way you can then convert it to them sexy steam dollars

it’s how I got my whole inventory
henlo
Fade is online now   Reply With Quote
Old 1 Week Ago   #6156
•ed
the legendary mosinlover99's mosin nagant, only true meme masters can wield such a potent weapon. sie.
 
10th Dan Black Belt
Join Date: Jan 2009
Posts: 6,991
Clan: NO



Originally Posted by DruggedPanda View Post
I agree tbh, you have boosted kiddos and kiddos that never leave lower ranks xd
You should pug with me sometime ed

for sure man, I'm down anytime that I'm up and can be available. It's slim, but there will be a chance.
ed is offline   Reply With Quote
Old 1 Week Ago   #6157
$Fade
free tc
 
10th Dan Black Belt
Join Date: Jul 2013
Posts: 1,114
Clan: Alpha



panda sucks I wouldn’t q with him ed DDD
henlo
Fade is online now   Reply With Quote
Old 1 Week Ago   #6158
|Theory
 
5th Dan Black Belt
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,022
Clan: Catalyst



Originally Posted by Butler View Post
did i tell you guys about how i spent $50 on this thing called skinodds to try open fade cases to get a fade knife only to realize it's rigged and i got nothing good? c:
r.i.p $50 and skins that i could've just bought or got from actual cs:go cases xD

oh i got ranked the other day and I'm silver elite master starting rank which is pretty shit but i'll get better

At least you didn't get an ak fuel injector, m4 hyperbeast, awp asiimov, karambit tiger tooth, p90 death by kitty and a usp kill confirmed stolen from you on a fake gambling website

Professional Graphic Designer
Former [Crooks] Leader | [TA] Member
[Mexican] Player | Fan Club | Ex-Event artist!
Theory is offline   Reply With Quote
Old 1 Week Ago   #6159
Butler
 
2nd Dan Black Belt
Join Date: Feb 2011
Posts: 4,694
Clan: Parrot



Originally Posted by Theory View Post
At least you didn't get an ak fuel injector, m4 hyperbeast, awp asiimov, karambit tiger tooth, p90 death by kitty and a usp kill confirmed stolen from you on a fake gambling website

Holy fuck isn't that like more than $2000 worth of skins or somewhere around there?

I got to Nova 2 last night, climbing boyssss

<Icky> Butler is so cool
<Reta> I know right!?!?
Wanna join the Help Squad? PM me
Wanna join the Event Squad? PM me
Butler is offline   Reply With Quote
Old 1 Week Ago   #6160
|Theory
 
5th Dan Black Belt
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,022
Clan: Catalyst



Whats your steam profile?
I used to be Master Gold nova but after they stole my skins I decided to leave the game.

My skins were worth like 800 usd, maybe 1k

Professional Graphic Designer
Former [Crooks] Leader | [TA] Member
[Mexican] Player | Fan Club | Ex-Event artist!
Theory is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 04:36 PM.




Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
ragdoll fighting game physics fighting game ragdoll fighting physics funmotion joints martial arts karate pc mac free game turn based game