people playing: 143, servers online: 48, games played: 142,000,000 Top Player: keap67

  Toribash Community » Toribash » Art
Register FAQ General Rules Community
Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old Sep 29, 2017   #1
Luigizinhu
Member
 
9th Dan Black Belt
Join Date: Sep 2014
Posts: 48



my best video probably

replays by Mack and Dezrai
song : PRXJEK x RICHMAIDEN x GOTH - HATRED
used toribash, fraps and after effects with rsmb and sapphire plug ins
cnc please.. like, please
grau°
Luigizinhu is offline   Reply With Quote
Old Sep 29, 2017   #2
$bands
THE WORST
 
3rd Dan Black Belt
Join Date: Oct 2013
Posts: 2,338



Don't know why people don't like long videos.

Idk if the black bars or whatnot at 0:07 and 0:11 and 0:13 but it doesn't look appealing to me.

I like the red theme of it though because it's my favorite color

But the ending could've ended more smoothly?

I just feel like the only thing holding it back was the length of it.
Super Moderator ...|... Event Squad ...|... Market Squad ...|... SoundCloud

Want to apply for Market Squad, Event Squad, or Super Moderator? Send me a PM!

bands is offline   Reply With Quote
Old Sep 29, 2017   #3
royal

MACHO MAN

 
Black Belt
Join Date: Nov 2015
Posts: 562



who cares about the length, if you can tell a story in that timeframe, then go for it

I really liked the distortion, but I feel as if these dark and HARD RAP SUICIDEBOYS edits are getting out of hand/too common.

If you can find a way to spice things up, go for it man.

This was a good edit nonetheless. Wish I could still edit.
arms wide open
royal is offline   Reply With Quote
Old Sep 29, 2017   #4
Luigizinhu
Member
 
9th Dan Black Belt
Join Date: Sep 2014
Posts: 48



bands, its not that i dont like long videos, its that they take fucking AGES to make
black bars is my bad, didnt pay enough attention

royal, yeah i completely agree, i'm trying new things and just trying to get used to ae atm
thanks for the replies <3
grau°
Luigizinhu is offline   Reply With Quote
Old Sep 29, 2017   #5
TyZi
it is i, tyzerino gambino las vegas marino honda civic
 
nothing Belt
Join Date: Jun 2009
Posts: 8,818



the pan/crop revealing black lines on the sides is a huge deal for a 14 second video, absolutely ruins it for me

good video otherwise, but you know, if it's 14 seconds everything in that 14 seconds better be damn perfect


Help Squad
Questions, Applications? PM me!
also responds to "tizzy patric!K!"
TyZi is offline   Reply With Quote
Old Sep 29, 2017   #6
Elite
NON-EXISTING!
 
God Belt
Join Date: Jun 2015
Posts: 1,250



damn nice, as TyZi said the cropping kinda reveals the black lines and seems off, but overall its nice once again, good edit.
Elite is offline   Reply With Quote
Old Sep 29, 2017   #7
Keshava
Member
 
Blue Belt
Join Date: Dec 2016
Posts: 157
Clan: Vector



I think you should disable bruise next time, doesn't look great imo.
Keshava is offline   Reply With Quote
Old Sep 30, 2017   #8
Aadame
Forumite
 
7th Dan Black Belt
Join Date: Dec 2010
Posts: 2,381
Clan: Vector



It's really not bad but I swear 95% of edits nowadays looks alike (I mean they're mostly so called "trap edits") sync was good, not a big fan of "black shader, blank tori" but I gues that's just a preference, vfxs are fine too, there wasn't much camera work but I can say that angles were also ok. There are only 2 big downsides to it imo - length and song. I know short edits are more convenient to make (heck I made way worse 16sec edits back in the day) but it's like you were hungry and only ate quater of your meal, it's tasty but you're still damn hungry then xD And the song, well idk maybe that's just me but I find it quite obnoxious but hey if you like it, use it that's your edit. Also about "trap edits", you clearly have editing skill to make decent edit, why not use this skill to make something fresh, something original instead of something that already has been done multipe times. Good luck m9
~Leader of [Vector], Shikkumo's butthole
Replays, Videos
Aadame is offline   Reply With Quote
Old Sep 30, 2017   #9
Luigizinhu
Member
 
9th Dan Black Belt
Join Date: Sep 2014
Posts: 48



now i regret making this violent edit lmao
yeah i should have tried something fresh and worked more in the pan crop
next video i'll try my best to innovate and make it more polished
<:
grau°
Luigizinhu is offline   Reply With Quote
Old Oct 1, 2017   #10
Dobby
Forumite
 
10th Dan Black Belt
Join Date: May 2010
Posts: 1,579



What the heck is it with people like yelling over bass boosted shitty trap music, it sounds awful and really takes away from the edit... what everyone else is saying, i'd like to see longer edits that doesn't look like every other tb video out there. I'm sure you can do better and make something pretty damn unique man.
Dobby is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 11:21 PM.




Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
ragdoll fighting game physics fighting game ragdoll fighting physics funmotion joints martial arts karate pc mac free game turn based game