Ranking
haha aa. han skrev nyss att den är såld så blev skitesamma. fråga en annan polare också och visa honom rampen jag funderade på, och han tyckte jag skulle köpa den me tanke på rean och sånt.
M I N I V A N
haha men de e ju klart att man ska ha led ramp på völvo ;) ströööööög
A billion Chinese can’t be wrong: eat rice.
Originally Posted by Snowman View Post
haha men de e ju klart att man ska ha led ramp på völvo ;) ströööööög

haha jarå. när jag köpte den var både hel och halvljuset skit dåligt. köpte nya h4 lyktor på biltema. blev en gnutta bättre. fick sen nåt kina led konverterings kit av en polare. lyser fint och bra när det kommer till halvljus, men helljus lyser skit svagt. långt, men svagt som fan.
testade också ett xenonkit men där lös halvljuset as dåligt när det var riktat neråt, och när det var riktat som det ska vara för andra lyktor så bländade det folk. helljuset var fortfarande meh.
kände då att nä, måste fan ha antingen en rally 5a eller en led ramp. är ju vinterbilen så måste ju lysa på nåt sätt liksom.
M I N I V A N
Asså jag har tänkt o chippa min bil (Toyota Mr2). Samt lägga till en 2-step. Men hur fan chippar man bilen?
Necrobumping Elite Master - ps dont tell Fred
jag såg de där https://gyazo.com/2bb5d1c33d72abf6549b5558c54c9fa8
beror på. på gamla volvos öppnar du bränsle och tädningsbox och byter ut ett chip i kretsarna. vissa kör med bara bränslebox chip, för att förbättre ekonomin. dom som vill trycka på lite extra hästar använder båda. samt måste laddtrycket ställas upp. det görs via en justerbar wastegate på turbon (eller så brickar man den, som jag gjort) så man helt enkelt kan låta turbon ladda mer. i grunden är det wastegaten som styr hur mycket hästar du tjänar. chippen i sig ser bara till att du får bra tädning och bränsle ekonomi för det extra turbon trycker på.
däremot så vet jag att man bara kopplar in en liten sak i nyare bilar. man får hem en liten mini dator typ (ppc) som man helt enkelt bara kopplar in, väljer rätt inställningar så den förstår vilken bil och motor du har, sen så gör den jobbet åt dig.

kollade bsr men dom gör inga trimsatser åt toyota, så jag skulle rekommendera att bara fråga runt lite i typ facebook grupper eller garaget.org typ.
M I N I V A N
Vad i helvete, det där med o chippa verkar vara en hel vetenskap
Vilka spel lirar ni grabbar utom toribash? hade varit fränt om vi kunde skrapa ihop ett femmanna lag på csgo, lol eller vad som
LegGang
Tycker CS är najs dock är jag kass på det.
Annars spelar jag mycket Rocket League, Watchdogs, Forza och Besiege. (m.m.)

det hände en grej

Originally Posted by Fred View Post
Vad i helvete, det där med o chippa verkar vara en hel vetenskap
Vilka spel lirar ni grabbar utom toribash? hade varit fränt om vi kunde skrapa ihop ett femmanna lag på csgo, lol eller vad som

typ csgo och wow är de ända jag håller mig till. hatar csgo och kör det oseriöst som fan men är LE iaf.
M I N I V A N