Ranking
-update en vecka senare-
fortfarande sjuk, gillar verkligen inte april
själv blev jag faktiskt inte så sjuk alls. åkte till eventet och hade det trevligt. mått lite sådär i halsen, men inget som stör vardagen.
fick också nytt jobb men en najs lönehöjning, så de ju trevligt.

gjorde också denna.
M I N I V A N
Nice, är inte direkt en bilfåne själv men har vänner som är och tror de hade gillat denna rejält

Haft en sjuk valborg, någon som varit vid en stor brasa eller något sånt skoj?
ärligt talat hade jag en ganska stel valborg. jag dricker inte, så medans alla mina polare var och drack så tog jag en kvällstur med 940in. var väl relativt mysigt.

däremot var det läggesta träffen i måndags. säsongens första, och fy fan vad grym den var. blev lite börnande här och där. tillochmed jag lyckades slänga i tvåan på torr asfalt. en aning trött är nog bilen, men vad kan man förvänta sig från nästan 63k på mätarn? är ju bara uppställt ladd och inget annat, så wihoo.


och det där betyder nog inte så mycket för dig rud, men aa, jag är en biltok, så det är mycket bilsnack ifrån mig xd.
M I N I V A N
Var ingenstans på valborg. Köpte mig ett luftgevär på landstället och sköt skit istället.
|Opener by Xioi|#KillTheScootCork|
|Replays|
"Cool delfin med solglajjor" -Larfen
Originally Posted by Mack View Post
Var ingenstans på valborg. Köpte mig ett luftgevär på landstället och sköt skit istället.

fan vad nice, har inte skjutit på skitlänge

@Hours men det är nice, ska försöka locka mina bilfånevänner till TB forumet med hjälp av dig
Sjukt chill musik, och nice titel såklart ;)
ska visa den för mina vänner som håller på med bilar och se vad de tycker