people playing: 123, servers online: 33, games played: 144,338,978 Top Player: Gentleman

  Toribash Community » elerk » Tori Legends
Register FAQ General Rules Community
Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old May 18, 2019   #131
pusga
oh yeah
 
5th Dan Black Belt
Join Date: Jun 2011
Posts: 8,349
Clan: [T]



Whats up fucking


g

oh yeah
pusga is offline   Reply With Quote
Old 4 Weeks Ago   #132
Larfen
Toribash Legend
 
4th Dan Black Belt
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,329
Clan: [T]



dongs i like

[12:00] <fudgiebalz> toribash SUCKS
Check my ~~~Dank Replays~~~
Larfen is offline   Reply With Quote
Old 4 Weeks Ago   #133
Deni
Senior Member
 
5th Dan Black Belt
Join Date: May 2014
Posts: 1,335
Clan: OwO



u still alive
Iris so bad omg
Manitoda = Human Frog
Deni is offline   Reply With Quote
Old 3 Weeks Ago   #134
pusga
oh yeah
 
5th Dan Black Belt
Join Date: Jun 2011
Posts: 8,349
Clan: [T]



I'm glad you listen to real music now without guitars and instruments and shit, only beeps


big beeps

oh yeah
pusga is offline   Reply With Quote
Old 2 Weeks Ago   #135
Larfen
Toribash Legend
 
4th Dan Black Belt
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,329
Clan: [T]



https://twitter.com/BigLarf/status/1016024142754312198

also i dig that fumiya tanaka track, none of my irl friends are that into house music

dong

[12:00] <fudgiebalz> toribash SUCKS
Check my ~~~Dank Replays~~~

Last edited by Larfen; 2 Weeks Ago at 02:59 PM..
Larfen is offline   Reply With Quote
Old 2 Weeks Ago   #136
jisse
Toribash Legend
 
4th Dan Black Belt
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,876
Clan: [T]



can you make me some hummus biglarf

what are you guys doing during summer?
jisse is offline   Reply With Quote
Old 2 Weeks Ago   #137
Larfen
Toribash Legend
 
4th Dan Black Belt
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,329
Clan: [T]



I got hummus in my fridge come over I'm vegan

I just got my biggest melee win in my life this past weekend at Smash n Splash 5 (over Reeve, formerly ranked #101 worldwide). Ended up at 65th out of ~800 entrants.

Mostly planning on going to my shitty job, playing melee, hanging out with my gf, and petting my cat.
[12:00] <fudgiebalz> toribash SUCKS
Check my ~~~Dank Replays~~~
Larfen is offline   Reply With Quote
Old 2 Weeks Ago   #138
jisse
Toribash Legend
 
4th Dan Black Belt
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,876
Clan: [T]



Originally Posted by Larfen View Post
I got hummus in my fridge come over I'm vegan

I just got my biggest melee win in my life this past weekend at Smash n Splash 5 (over Reeve, formerly ranked #101 worldwide). Ended up at 65th out of ~800 entrants.

Mostly planning on going to my shitty job, playing melee, hanging out with my gf, and petting my cat.

fly me out fam im broke asf

grats that's pretty impressive, with shiek no less

are you petting a cat or are you petting the cat hahaaa get it fellas??

i'll be working and working out and probably playing wow classic when it comes out
jisse is offline   Reply With Quote
Old 1 Week Ago   #139
jisse
Toribash Legend
 
4th Dan Black Belt
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,876
Clan: [T]





Rammsteins new album is pretty good
jisse is offline   Reply With Quote
Old 5 Days Ago   #140
Moonshake
no.
 
Master Belt
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,398
Clan: NO



sup clan



-----
sup clan






Last edited by Moonshake; 5 Days Ago at 09:30 AM.. Reason: <24 hour edit/bump
Moonshake is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 06:27 PM.




Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
ragdoll fighting game physics fighting game ragdoll fighting physics funmotion joints martial arts karate pc mac free game turn based game