people playing: 79, servers online: 30, games played: 139,731,113 Top Player: Cicada3301

  Toribash Community » Clans » Organiζations
Register FAQ General Rules Community
Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old Apr 18, 2017   #1761
Flames
Forumite
 
Master Belt
Join Date: Sep 2013
Posts: 2,025
Clan: WAPOW



mmmmm looking at them makes my mouth water. My favourite Beaver Tail is cinnamon & brown sugar
[SIGPIC][/SIGPIC]
Selling/buying tc or items? PM Flow!
Flames is offline   Reply With Quote
Old Apr 18, 2017   #1762
MrJingles
SUPERIOR BIRD
 
5th Dan Black Belt
Join Date: Dec 2010
Posts: 8,605



I've actually never had a beaver-tail I feel like a failure of a canadian

I hear they are basically elephant ears, but meh


wait flames joined parrot? how long was I gone?
\o\ | ORMO | OSHI | [duck] | Team Canada | Maple Syrup United | Team Philippines | [UssR] | Anime United | /o/
MrJingles is online now   Reply With Quote
Old Apr 18, 2017   #1763
Flow
Member
 
Master Belt
Join Date: Jun 2012
Posts: 499



Best food for snowboarding. :^)
Buying/selling TC or items? PM Flames!
Flow is offline   Reply With Quote
Old Apr 18, 2017   #1764
Leanmarkie
Senior Member
 
3rd Dan Black Belt
Join Date: Jul 2014
Posts: 510



Originally Posted by MrJingles View Post
I've actually never had a beaver-tail I feel like a failure of a canadian

I hear they are basically elephant ears, but meh


wait flames joined parrot? how long was I gone?

Me either, but I've had elephant ears and it was amazing.
cunt
Leanmarkie is offline   Reply With Quote
Old Apr 19, 2017   #1765
2ruD
Senior Member
 
Gucci Belt
Join Date: Apr 2013
Posts: 543
Clan: Team ICA



Me and Flames established that we pretty much live in the same place, only different countries, so I think the "is Sweden the Canada of europe?" question is a definite yes
hard r big D
[SIGPIC][/SIGPIC]
2ruD is offline   Reply With Quote
Old Apr 19, 2017   #1766
Flames
Forumite
 
Master Belt
Join Date: Sep 2013
Posts: 2,025
Clan: WAPOW



Yeah and the area in sweden is exactly like Ontario. So you know, we're essentially neighbours from across the world. think thats how it works, right?


Also damn everyone got real active real fast ;o I joined Parrot a little after CBR.

Beaver Tails > Elephant Ears because canadian :^). If you Ontario guys have ever been to Blue Mountain for skiing there is a Beaver Tail hut at the top of the hill. The lift to get to it is at the westmist chalet I believe. Last run, grab a Beaver Tail, mmmmmmmm
[SIGPIC][/SIGPIC]
Selling/buying tc or items? PM Flow!
Flames is offline   Reply With Quote
Old Apr 19, 2017   #1767
Mikes
Belts Taken: 13
 
10th Dan Black Belt
Join Date: Dec 2015
Posts: 499
Clan: All Stars



Wtf lmao. That makes....so much sense lol
"People never grow up, they just learn how to act in public."—Bryan White
Mikes is offline   Reply With Quote
Old Apr 19, 2017   #1768
2ruD
Senior Member
 
Gucci Belt
Join Date: Apr 2013
Posts: 543
Clan: Team ICA



Originally Posted by Flames View Post
Yeah and the area in sweden is exactly like Ontario. So you know, we're essentially neighbours from across the world. think thats how it works, right?

Originally Posted by ShhhMikes View Post
Wtf lmao. That makes....so much sense lol

I mean that sounds logical enough to me, it really is freakishly similar tho
hard r big D
[SIGPIC][/SIGPIC]
2ruD is offline   Reply With Quote
Old Apr 20, 2017   #1769
Pendragon
Member
 
Dont Hit Below The Belt
Join Date: Aug 2015
Posts: 164
Clan: All Stars



The weather, its perfect right now, can start having BBQ's and such near midnight with some bros yay
Pendragon is offline   Reply With Quote
Old Apr 20, 2017   #1770
Flames
Forumite
 
Master Belt
Join Date: Sep 2013
Posts: 2,025
Clan: WAPOW



yeah it's been suuuper nice the last few days here aswell. Although it's supposed to rain for the next few days ((

Also got a Canadian Law test today. Wish me luck.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Selling/buying tc or items? PM Flow!
Flames is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 04:24 AM.




Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
ragdoll fighting game physics fighting game ragdoll fighting physics funmotion joints martial arts karate pc mac free game turn based game