Toribash
ru weregamer ru ru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruru weregamer ruv
pm me your questions or applications

https://i.imgur.com/1GWtVnU.png

dance with my dogs in the night time
cash to burn
waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji waheguru ji
Blessed be to Jake
Need help?
Creati0n says: still my favorite. <3
I sacrificed my firstborn for this great human being to join (M) ~R
Just Use Thunder!
You cant guess that, but Jake can solve like every problem you have! We should appreciate that!!


[s] [tgs] [w] [dp]
Clan League 2013 & 2019 Champion