people playing: 317, servers online: 98, games played: 135,454,229 Top Player: Shmevin

  Toribash Community » Toribash » Entertainment and Media
Register FAQ General Rules Community
Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old Jul 3, 2017   #1
cowmeat
Forumite
 
Master Belt
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,689
Clan: Alpha



Clan League Podcast
So I made this same old thing again.
If you want to hear me ramble on about CL for 30 minutes be my guest.
Also feel free to comment about my feeling on CL in this thread. Hf and shit.


https://soundcloud.com/hindsightseei...same-old-thing
cowmeat is offline   Reply With Quote
Old Jul 3, 2017   #2
$Wounder
woman driver no survivor
 
5th Dan Black Belt
Join Date: Apr 2017
Posts: 536
Server: stars



wait your british
<[MAD]hampa> henlo
<[MAD]hampa> hello u stinky wounder
Wounder is online now   Reply With Quote
Old Jul 3, 2017   #3
cowmeat
Forumite
 
Master Belt
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,689
Clan: Alpha



Originally Posted by Wounder View Post
wait your british

No, I'm Finnish. I just happen to speak good London
cowmeat is offline   Reply With Quote
Old Jul 3, 2017   #4
+AussieCunt
The Demon Of Pride
 
Embroidered [duck] Skin Belt
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,105



Cow got that youtube voice down like concon tries too. Keen for this.
<Icky> Damn my mouth is on fire but my loins stir like the straits
AussieCunt is offline   Reply With Quote
Old Jul 3, 2017   #5
+Ele
Community Manbanger
 
2nd Dan Black Belt
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,207
Clan: Parrot



Good to hear this again. Best broadcaster in the game.
or is this narrowcasting?

Skipped over my name in the Parrot breakdown tho ey? Bahahaha, this will be Alpha's downfall.

Last edited by Ele; Jul 3, 2017 at 06:11 AM..
Ele is offline   Reply With Quote
Old Jul 3, 2017   #6
Dobby
That Shit Elf!
 
10th Dan Black Belt
Join Date: May 2010
Posts: 1,555



Hey you're back at it! Been missing tuning in to listen. Toribash needs more of these radio/podcasts.
Replays! Spars!
<3

Will be legendary, one day.
Dobby is offline   Reply With Quote
Old Jul 3, 2017   #7
cowmeat
Forumite
 
Master Belt
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,689
Clan: Alpha



Originally Posted by Dobby View Post
Hey you're back at it! Been missing tuning in to listen. Toribash needs more of these radio/podcasts.

Originally Posted by Ele View Post
Good to hear this again. Best broadcaster in the game.
or is this narrowcasting?

Skipped over my name in the Parrot breakdown tho ey? Bahahaha, this will be Alpha's downfall.

Cheers for the positive feedback, alltho rambling about CL can hardly be called broadcasting.

Might actually do fight breakdowns for the fights after round 1.
Like analyze the individual matches in video form. That could be fun.
cowmeat is offline   Reply With Quote
Old Jul 5, 2017   #8
paiiute0
Junior Member
 
Blue Belt
Join Date: Jun 2017
Clan: Undead



oohh i love this, best broadcaster.
_______-------===== Very Simple =====------______
paiiute0 is offline   Reply With Quote
Old Jul 5, 2017   #9
$Fade
free tc
 
10th Dan Black Belt
Join Date: Jul 2013
Posts: 1,103
Clan: Alpha



nice podcast tbh it's rare to find people making decent quality media for tb

you stuttered a few times and said the wrong things too (e.g. you said parrot vs elite finals when you meant alpha)

overviews of the cl matches would be great, someone who actually knows what they're talking about can finally analyze the game.
henlo
Fade is offline   Reply With Quote
Old Jul 5, 2017   #10
cowmeat
Forumite
 
Master Belt
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,689
Clan: Alpha



Originally Posted by Fade View Post
nice podcast tbh it's rare to find people making decent quality media for tb

you stuttered a few times and said the wrong things too (e.g. you said parrot vs elite finals when you meant alpha)

overviews of the cl matches would be great, someone who actually knows what they're talking about can finally analyze the game.

Cheers for the feedback. Yeah the analysis is something I'll deffo do.
And yeah, I stumble with my words a bit, english not being my native language and not having a script. But that's just how it is.
cowmeat is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 08:19 PM.




Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
ragdoll fighting game physics fighting game ragdoll fighting physics funmotion joints martial arts karate pc mac free game turn based game