Toribash
Haha, tungt ju, gillar att han slog av ena extra-ljuset ;)
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
de jag som slog av de, kan dock inte bry mig så mycke då dom lös skit xD
M I N I V A N
Hahaha, brukar åka in på min gata i bredställ. Får vara försiktig dock, ibland står det bilar o skit vid sidan av vägen. Vill ju inte göra grannarna för arga ;)
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
haha samma sak här. vi har en ganska brant uppförsbacke, och förra året kom jag upp i 9 försök som mest. brukade snitta runt 3-5 försök, men då var den bilen inte svetsdiffad och hade året runt däck så förstår varför. med 740in tar jag mig upp lätt men lite kul måste man ju ha innan man parkerar i garaget xd.
dooock har min soppapump dött så får se när bilen körs igen. kanske dags att sätta liv i fulltryckarn snart igen.
M I N I V A N
Hade en fulltryckare i en 940 som inte skulle ha det. Den dog.
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
aww, min ftt kör på men den har inge halvljus så inte så kul att köra den nu om kvällarna.
also de schysst när man köper ett smurf konto, spelar påt och får ett fåtal ganska sjuka skott, sen får ow ban xD.

M I N I V A N
nån jävla guld nova som trodde du hade bhop script när du gled in genom vent på miragen som en jävla pingvin på smör :^)
Last edited by kyou; Mar 12, 2018 at 01:03 AM.
haha tycker de lite roligt att faktiskt inte så många vet om den. blev idag reportad och kallad scriptare för tydligen enligt honom kan man inte bhoppa igenom den lilla luckan, fast från ladder ner i window ist.

gjorde också en liten cod4 grej.
M I N I V A N
jävla go dag idag da. börja med att vara med lite polare, dra en mini roadtrip i det fin vädret med 940in. åkte sen till en annan polare och käka thai, sen mecka subaru. stannade sedan till hos en annan polare, där vi satte i hans nya motor (b230 8v botten, 16v topp med stor turbo) och mecka. fick också med mig en ny soppapump till 740in så snart ska de bjudas på rondellsladdisar igen.

vet inte varför jag kände för att dela med mig, bara haft en jävla bra dag vilket det vart ont om på senaste tid.
M I N I V A N