people playing: 33, servers online: 12, games played: 142,000,000 Top Player: Penguin

  Toribash Community » Clans » Clan Discussion
Register FAQ General Rules Community
Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old Apr 17, 2018   #1431
Gabriel
DonutFatal=Free TC
 
7th Dan Black Belt
Join Date: Nov 2013
Posts: 1,043
Clan: Obey



powers is my waifu
Better Off Dying
Gabriel is offline  
Old Apr 17, 2018   #1432
Sora
Legendary Troublemaker
 
9th Dan Black Belt
Join Date: Dec 2016
Posts: 3,471
Clan: Tribe



Who is powers?
Team Lenshu|Anime United
Sora is offline  
Old Apr 17, 2018   #1433
Gabriel
DonutFatal=Free TC
 
7th Dan Black Belt
Join Date: Nov 2013
Posts: 1,043
Clan: Obey



powas*

stupid auto correct is shitty
Better Off Dying
Gabriel is offline  
Old Apr 17, 2018   #1434
Sora
Legendary Troublemaker
 
9th Dan Black Belt
Join Date: Dec 2016
Posts: 3,471
Clan: Tribe



Originally Posted by Gabriel View Post
powers is everyones waif shiiit

naaah :C he is a box

Originally Posted by Manitoda View Post
He didn't say Powas was his waifu you dumbass.

Yep
Team Lenshu|Anime United
Sora is offline  
Old Apr 17, 2018   #1435
Gabriel
DonutFatal=Free TC
 
7th Dan Black Belt
Join Date: Nov 2013
Posts: 1,043
Clan: Obey



mani I'm going to shank you
Better Off Dying
Gabriel is offline  
Old Apr 17, 2018   #1436
Manitoda
NON-EXISTING!
 
6th Dan Black Belt
Join Date: Dec 2016
Posts: 1,248



Originally Posted by Gabriel View Post
mani I'm going to shank you

Try me, i'll nudge and bust a nut up in your mouth if you keep talking like that boy.
Manitoda is offline  
Old Apr 17, 2018   #1437
Gabriel
DonutFatal=Free TC
 
7th Dan Black Belt
Join Date: Nov 2013
Posts: 1,043
Clan: Obey



you live in indonesia i hope a tsunami rocks ur house noob
Better Off Dying
Gabriel is offline  
Old Apr 17, 2018   #1438
Manitoda
NON-EXISTING!
 
6th Dan Black Belt
Join Date: Dec 2016
Posts: 1,248



Originally Posted by Gabriel View Post
you live in indonesia i hope a tsunami rocks ur house noob

You mofo.
Manitoda is offline  
Old Apr 17, 2018   #1439
Gabriel
DonutFatal=Free TC
 
7th Dan Black Belt
Join Date: Nov 2013
Posts: 1,043
Clan: Obey



get punked
Better Off Dying
Gabriel is offline  
Old Apr 17, 2018   #1440
Hikou
 
Master Belt
Join Date: Oct 2017
Posts: 1,133
Clan: Adventure



Originally Posted by Sora View Post
You are my girlfriend?

Took your damn time to respond -.-

Btw do you guys even sleep like


I'm Help Squad, have any queries?
PM me
Hikou is offline  
Closed Thread


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 09:36 AM.




Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
ragdoll fighting game physics fighting game ragdoll fighting physics funmotion joints martial arts karate pc mac free game turn based game