Ranking
Kära medlemmar av ICA-klanen,

Det är med en tung känsla jag skriver detta brev till er. Efter att ha varit en stolt medlem av ICA-klanen sedan 2017, är det med sorg i hjärtat jag meddelar att jag kommer att lämna klanen.

Under min tid som en del av ICA-klanen har jag haft privilegiet att kämpa vid er sida, dela glädjeämnen och triumfera tillsammans. Tack vare våra gemensamma ansträngningar har vi upplevt otaliga minnesvärda stunder och byggt upp en stark gemenskap som jag kommer att bära med mig för alltid.

Tyvärr är det nu dags för mig att gå vidare till nya äventyr och utmaningar. Jag kommer att sakna den omsorgsfulla och stöttande atmosfären som präglar ICA-klanen och de fantastiska människor som utgör dess medlemmar.

Jag vill tacka er alla för den vänskap, stöd och glädje ni har gett mig under min tid i ICA-klanen. Ni har gjort min spelupplevelse i Toribash oförglömlig, och jag är djupt tacksam för det.

Även om jag lämnar klanen, kommer jag alltid att bära ICA-klanens ande med mig och minnas den som en betydelsefull del av min spelhistorik. Jag önskar er all lycka och framgång i framtiden och hoppas att våra vägar möts igen på spelens vägar.

Med vänliga hälsningar,

SNÖMANNEN
HAKU once said "Fred aka kyou has the true voice of an angel"
Originally Posted by Snowman View Post
Уважаемые члены клана ICA,

С тяжелым чувством я пишу вам это письмо. Будучи гордым членом клана ICA с 2017 года, с грустью в сердце я объявляю, что покидаю клан.

За то время, что я был членом клана ICA, я имел честь сражаться бок о бок с вами, разделять радость и одерживать победы вместе. Благодаря нашим совместным усилиям мы пережили бесчисленное количество незабываемых моментов и создали сильное сообщество, которое я сохраню навсегда.

К сожалению, сейчас для меня настало время двигаться дальше, навстречу новым приключениям и испытаниям. Я буду скучать по атмосфере заботы и поддержки, которая характеризует клан ICA, и по удивительным людям, входящим в его состав.

Я хочу поблагодарить вас всех за дружбу, поддержку и радость, которые вы дарили мне во время моего пребывания в клане ICA. Вы сделали мой игровой опыт в Toribash незабываемым, и я глубоко благодарен вам за это.

Даже если я покину клан, дух клана ИКА всегда будет со мной

gg snowman!
WC 2069 YEAR WINNER REAL