people playing: 130, servers online: 39, games played: 142,000,000 Top Player: Cicada3301

  Toribash Community » Clans » Organiζations » Official Organiζations » #Polska
Register FAQ General Rules Community
Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old Jul 16, 2014   #1821
•JtanK
Grim Pole
 
Black Metal Belt
Join Date: Jun 2008
Posts: 5,613
Clan: re



Heh 500gb. Ja dniedawno też robiłem czystke, ale w sumie chwalenie sie tym ile kt oma gb w folderze to troche wiocha/gimnazjum xd

Ogarniamy kilkuosobowy Tori/alcoholicon w Wrocławiu CHYBA; w poniedziałek. Tak przynajmniej prawi Powas. Elf ty w końcu jedziesz czy nie?

@edit [02:14: 36] <&Thrandir> przemysle





W ogole, moze sie komuś nudzi i chciałby pobawic się w promowanie toribasha na jakichś polskich forach czy coś?




PS
SCORP OBEJRZYJ TA HANAYACOŚTAM W KOŃCU

[re] | #Polska
qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos

Last edited by JtanK; Jul 16, 2014 at 01:23 AM..
JtanK is offline  
Old Jul 16, 2014   #1822
JaniklPOL
Member
 
3rd Dan Black Belt
Join Date: Sep 2009
Posts: 119
Clan: re



Lepiej w łodzi ;]
JaniklPOL is offline  
Old Jul 16, 2014   #1823
Powas
Angry Pole
 
Brutal Assault Belt
Join Date: Sep 2008
Posts: 8,207
Clan: re



Bo co, do wro Cie rodzice nie puszcza?
Anyway, ta, pon-sroda, ew. moge kogos przetrzymac do czwartku rano. Dac znać do piatku kto moze to sie ogarniemy czy robimy.
retired
Powas is online now  
Old Jul 16, 2014   #1824
SunR1se
Senior Member
 
4th Dan Black Belt
Join Date: Sep 2008
Posts: 676
Clan: re



W NORWEGII DAWAJCIE
gfdgdghfg
SunR1se is offline  
Old Jul 16, 2014   #1825
Wook
Member
 
7th Dan Black Belt
Join Date: Nov 2008
Posts: 430



W TRONDHEIM
WHOOOOOOOOOOOOOOOO
Wook is offline  
Old Jul 16, 2014   #1826
Powas
Angry Pole
 
Brutal Assault Belt
Join Date: Sep 2008
Posts: 8,207
Clan: re



orga nie będzie, jak komuś chce się pierdolić to mogę dać hajsy na domene, o ile chcecie stawiać jakieś takie forum na nasz użytek plus kilku tutów dla nabsów.
ew. ktoś może próbować rozkręcić gównoburze za jakiś czas że racism i kolesiostwo.
retired
Powas is online now  
Old Jul 17, 2014   #1827
•JtanK
Grim Pole
 
Black Metal Belt
Join Date: Jun 2008
Posts: 5,613
Clan: re



imo trochę nie warto bulić w domenę, bo wtedy co najwyżej będziemy mogli circlejerkować, a org ma raczej być nie samym circlejerkiem tylko też jakimś miejscem dla reszty polskiego community i przy okazji miejscem do ogarnięcia poradników etc i odsyłania polaczków znalezionych na serwerach. Jeśli by było osobne forum to musieli by się rejestrować itp - to zniechęca, a tak to nie dość że wiarygodne miejsce (w koncu oficjalne forum gry) to do tego nie musza sie rejestrować itp. Poza tym zagladanie wyrabia dobry nawyk patrzenia na forum tutaj.
Więc prędzej gównoburza .-. lol powas defetysta, jednak nie trzeba się dodatkowo wysilać

PS można by zrobic jakaś tymczasowa enklawe na waszym CWowskim forum, i tak macie stosunkowo mało spamu wiec nie zaszkodzi, a można by tam ogarnąć kilka tematow i je ewentualnie potem przesunac w razie sukcesu gównoburzy. A jak nie, to przynajmniej bedzie gdzie gadać o piwie, waifu, żarciu i studiach. I przy okazji mozna by ogarnać grę forumową w końcu XD

Mamy forum. Czas je ogarnąć.
HASLO DO JAMY PYTAC NA IRC.



PS2
ELF
ZAK
zadeklarujcie się do kurwy nedzy co do wrocławia i pomniedziałku
real nikt nie chce jechać. Nie wiem czy tylko ja x powas nie będzie troche zbyt homoerotycznie XDDDD
PS3
ryż i wook już troche bezczelnie wkraczacie na spamposty xd dlatego org by był gud bo lmody = można wykasować spam i wyjebać lepę na dziąsło winnemu. Za czasów świętej inkwizycji...

[re] | #Polska
qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos

Last edited by JtanK; Jul 17, 2014 at 03:04 PM..
JtanK is offline  
Old Jul 17, 2014   #1828
Powas
Angry Pole
 
Brutal Assault Belt
Join Date: Sep 2008
Posts: 8,207
Clan: re



No kurwa k. To od jutra robimy ogarniete sticki thready.
retired
Powas is online now  
Closed Thread


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 03:44 PM.




Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
ragdoll fighting game physics fighting game ragdoll fighting physics funmotion joints martial arts karate pc mac free game turn based game