Ranking
tfw du inte kan göra en cork i spar men du kan göra b-twist hyperhook
Attached Files
fallenspar.rpl (915.1 KB, 7 views)
|Opener by Xioi|#KillTheScootCork|
|Replays|
"Cool delfin med solglajjor" -Larfen
Ska vara ärlig mot dig nu. Har aldrig gillat tricking i spars. Men fuck vilka najs spins ni fick till.
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
Jofan, inte så glad med slutet dock. Behövde lämna då klockan var typ 3
|Opener by Xioi|#KillTheScootCork|
|Replays|
"Cool delfin med solglajjor" -Larfen
Alltså, jag fattar inte hur man gör openers i classic gravity. Man vill ju hamna nära backen, men det tar ju 200 frames vafan. Har någon några tips på vad ni brukar göra för att sätta upp en fet manip?
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
Originally Posted by Swepples View Post
Alltså, jag fattar inte hur man gör openers i classic gravity. Man vill ju hamna nära backen, men det tar ju 200 frames vafan. Har någon några tips på vad ni brukar göra för att sätta upp en fet manip?

Om du är i luften kan du ju dra upp armarna lite långsamt så att du kommer närmre marken med fötterna.
du kan ju klippa bort frames eller leka runt med start positionen så du börjar nära marken.
det lättaste är nog dock att bara köra -30 eller -20
Mitt förslag är att du använder dig ut av uke för att ta dig till en bättre position på ett snabbt och smidigt sätt.
Attached Files
#ANVÄND UKE.rpl (21.9 KB, 15 views)
A true replay maker only knows blood,sweat,tears and glory...ALSO failure, ALOT of failure.
also i sing harshvocals n stuff https://www.youtube.com/watch?v=keIOUNr_PAM
Swexx, du har spelat spelet sen 2009, och du bör veta att man inte kan använda vikinga-ord på ett engelskt forum, lixom godmorgon på dig din friterade äppelpaj

Men korta snutten av replayen ser ju bra ut för tillfället
Necrobumping Elite Master - ps dont tell Fred
jag såg de där https://gyazo.com/2bb5d1c33d72abf6549b5558c54c9fa8
Tack för tipsen, la den bästa replayen jag någonsin gjort.
Attached Files
Swep - ggwp.rpl (211.2 KB, 9 views)
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]