Toribash
Grattis!
Brendan (he who passeth judgement on the frequent changing of signatures): I don't do hentai anymore
Grattis.

Hopp. 2.5k posts nu. Ub3r af
|Opener by Xioi|#KillTheScootCork|
|Replays|
"Cool delfin med solglajjor" -Larfen
tackar.

miracle det kan nog stämma. började övningsköra i slutet av sommaren 2015. däremot blev det stora uppehåll här och där, sen var det bara jag som var lat med teori pluggandet, och kände mig aldrig redo för att boka provet, tills någon månad sen dårå.
M I N I V A N
då har man varit med om sin första vilt olycka dårå. som tur är så var jag passagerare i polarens 855a när vi tråkigt nog körde på ett vildsvin. dock måste det ta mig fan varit en ung en (var i höjd på straxt ovanför huven), eller så är gamla volvo's legit pansarvagnar.
detta var skadan. krossad lykta och en smått böjd fender, och lite dåligt spackel som lossna. det gick ändå iaf någorlunda snabbt. kom ut på landsvägen och körde upp i 80 (70 väg), sen lät vi den bara sakta ner till 70 framtill en kurva, där den kom ner i 60 eller något sådant. efter kurvan sprang svinet ut, och då vi fick syn på det sista sekund, så vi hann nog inte sakta ner till mindre än 50 iaf.

vad gör man när allt det är klart då? klart man åker till bilträff med en annans polares volvo, och sen drar ut och handbroms sladdar. https://www.instagram.com/p/BM-S8eig...by=teamsvindyr
M I N I V A N
Ofan hours, hoppas det slutade bra :^0

Hur var julen då pojkar? själv lär jag gått upp ett par kilo haha
LegGang
Har ätit mig mätt på praliner o choklad
Inte mycket mer att säga, rätt ordinär jul
Brendan (he who passeth judgement on the frequent changing of signatures): I don't do hentai anymore