Toribash
Det som är den enda grejen jag kan direkt störa mig på är att det är quirky moves och ser lite flabbigt ut i movementen, och att du använder samma teknik på båda boomsen med samma fot. Annars helt klart en av dina bättre, ggwp swepp <3
Jun 2, 2023 - .best. day. ever.
krok sparkar är ganska kul. Föredrar vanliga dock.
|Opener by Xioi|#KillTheScootCork|
|Replays|
"Cool delfin med solglajjor" -Larfen
Eey, påmminer mig om mina manips som jag brukar göra, men som xioiasåsen sa, du anävnde samma sätt att göra dmsen, men annars få var den bra
Necrobumping Elite Master - ps dont tell Fred
jag såg de där https://gyazo.com/2bb5d1c33d72abf6549b5558c54c9fa8
Vettefan hur man annars ska få 5+ dm booms asså. Fick ju till båda boomsen på 5 min, hade jag kört en vanlig kick så blir ju ghostingen näst intill omöjlig.
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
en ganska rasistisk text men det förklarar slutet på min kväll igår.

bild

sd2018.
Last edited by Hours; Feb 25, 2018 at 10:53 PM.
M I N I V A N
Asså, har inget emot rasistiska utryck alls, men kan va najs att censurera det när det kommer till tb iaf, vill ju bli official i år ;)

Back to topic. Om det kommer en påtänd, full eller allmänt idiotisk person, slå hårt och först eller tagga illa kvickt.
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
det där med rasism I sverige är lite roligt eftersom det är hemskt så länge det inte är riktat mot vita svenskar, då är det helt okej (och i vissa fall till och med bra)

Gick förbi rinkeby en gång och så var det en grupp svartingar som skrek "stick här ifrån din jävla svenne fitta"... finns några dumma jävlar som ser på det som att dom står upp för sin "ras" och tyckte att det var bra.

blir så jävla trött på det här fittlandet ibland
så jävla sant. vill bosätta mig någonstans i skogen i typ värmland/norrland.

var faktiskt på en kort roadtrip till strägnäs igår, och asså så fort jag kom tillbaka till södertälje kändes det direkt rent ut hemskt.
och jag vet inte om det var ren otur, men efter stockholms län skylten mötte jag bara folk med auto helljus, och det tar mig fan funkar inte. bländad både framifrån och bakifrån hela jävla tiden. dom ända som inte blända var folk med halogen och det var då inte många.
jag som absolut rå hatar stockholm tyckte det var extremt komiskt och ser det hela bara som mer poäng åt att flytta ifrån pisshålan.
M I N I V A N