ES Recruitment Drive
Originally Posted by Hours View Post
haha tycker de lite roligt att faktiskt inte så många vet om den. blev idag reportad och kallad scriptare för tydligen enligt honom kan man inte bhoppa igenom den lilla luckan, fast från ladder ner i window ist.

gjorde också en liten cod4 grej.

Ser att du har spelat lite cod4 för mycket :^) Snygga bhopp, men asså jag skulle aldrig kunna tänka mig hoppa runt sådär jävla mycket xd Är det normal settings?

Originally Posted by Hours View Post
jävla go dag idag da. börja med att vara med lite polare, dra en mini roadtrip i det fin vädret med 940in. åkte sen till en annan polare och käka thai, sen mecka subaru. stannade sedan till hos en annan polare, där vi satte i hans nya motor (b230 8v botten, 16v topp med stor turbo) och mecka. fick också med mig en ny soppapump till 740in så snart ska de bjudas på rondellsladdisar igen.

vet inte varför jag kände för att dela med mig, bara haft en jävla bra dag vilket det vart ont om på senaste tid.

Ey fan vad najs, sånna dagar är ju feett sköna! Att glida runt o träffa andra o fixa bilar <3 Jag håller själv på lite med min toyota Mr2, lite smått o gott just nu. Fixar en ny antenn, strålkastare och ska färga bromsoken. Finns så sjukt mycket o göra på bilen jag har, och det tar typ aldrig slut..
Necrobumping Elite Master - ps dont tell Fred
jag såg de där https://gyazo.com/2bb5d1c33d72abf6549b5558c54c9fa8
haha de är normala promod settings förutom en patch som gör att man kan bounce-a flera ggr efter varandra utan att landa emellanåt.

och aa, de är lite av de jobbiga/roliga med bilar, finns alltid något xd. nu fick jag äntligen min 940 såld dock. fick 10 för han så är någorlunda nöjd. det hade börjat rosta under vilket jag inte visste om, och eftersom bessen går ut om 1 månad så tycker jag ändå 10 var ok.
på 740in nurå och fixa soppapumpen så man kan ut och lägga gummi i rondellerna.
M I N I V A N
Originally Posted by Hours View Post
haha de är normala promod settings förutom en patch som gör att man kan bounce-a flera ggr efter varandra utan att landa emellanåt.

och aa, de är lite av de jobbiga/roliga med bilar, finns alltid något xd. nu fick jag äntligen min 940 såld dock. fick 10 för han så är någorlunda nöjd. det hade börjat rosta under vilket jag inte visste om, och eftersom bessen går ut om 1 månad så tycker jag ändå 10 var ok.
på 740in nurå och fixa soppapumpen så man kan ut och lägga gummi i rondellerna.

najs ju, 10 laxar låter ganska stabilt
har du nått najs du planerar o köpa eller blir det soppa pengar?
lite smått offtopic men nu går 740in igen woop woop.



Originally Posted by Fred View Post
najs ju, 10 laxar låter ganska stabilt
har du nått najs du planerar o köpa eller blir det soppa pengar?

asså har många planer, men vissa är mer eller mindre framtida planer.
det närmsta jag planerar är att börna slut lite däck med 740in, sen bli av med den med, sen efter det köpa någon 945a ltt (eller 740 men de finns inga billiga färdig reggade me turbo). planen då är att börja trimma lite mer seriöst än att bricka wastegaten.
så som det låter nu kommer jag köra 19t turbo, gröna R spridare och 3" hela vägen. planen är att jag ska köra driftbash vid malmby med den, och kanske gröndal.
kommer nog hamna vid 250-300 motor häst så det räcker för dom mindre banorna. sen kaaanske rudskogen då dom har ett gäng kurvor som ändå funkar för så lite häst, men har för mig att gatebil kräver massa skit som jag inte kommer ha, typ bur och sånt.

efter allt det lär jag göra som 2 polare har gjort, som jag prata om förut, 8v botten, 16v topp och stor turbo, eller t5. kommer då sikta på 400 axel häst iaf, och då blire mantorp och rudskogen.

något som jag också sparar för och har sparat bra länge för är supra. vet inte riktigt om jag vill ha en mk4 me 2jz och hela köret, eller om jag ska försöka få tag i en mk3, sätta 2jz i den (om den inte redan har 1jz i), och bygga någon typ av stance/drift bil.
satt i ett 3d program förut och fick fram det här, vilket jag blev såld på.

mk3



sen ha någon daily där emellan åt också. kanske saab diesel eller v70 diesel, eller tillochmed d24. det kommer när de kommer (och finns plats).

sry för mycket text, gillar att skriva om framtids planer xd.
M I N I V A N
Låter tjusigt, se till att du har en bil till nästa vinter bara :'D

Farsan har en Saab 95:a från -03. Skulle säga att du skiter i Saab, goa bilar men de är fan inte najs när de pajjar.
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
arå en vinterbil kommer det nog garanterat bli till nästa år, och då ska jag försöka låta bli pilla så mycket med den som jag gjort med 740in. extraljus utav bah stryk ska den ha och låg må den bli.
de lite det som får mig att titta bort från saab. de ju inte direkt dom roligaste bilarna att jobba med, speciellt när poängen med den är att den enbart ska funka. om en tok trimmad 940 pajjar lite kan jag acceptera, men än original (motor mässigt iaf) bil bör ju hålla.
för tillfället har jag inte plats för mer än 1 bil, men familjen söker aktivt efter nytt boende i närheten, och då har jag ställt kravet att garage och tomt måste finnas.
M I N I V A N
Last edited by Mack; Mar 28, 2018 at 08:06 PM.
|Opener by Xioi|#KillTheScootCork|
|Replays|
"Cool delfin med solglajjor" -Larfen
i hereby resign,

whoever sends me 20k first gets my leadership


Not really though, ni är fittor
Jun 2, 2023 - .best. day. ever.