Ranking
Fyfan vad creepy...
|Opener by Xioi|#KillTheScootCork|
|Replays|
"Cool delfin med solglajjor" -Larfen
känns som det är rätt dött här, någon av er som sportar eller något, typ skate?
"No mortal arse can quench my thirst."
Hahaha nej har inte tid med sånt. Spelar inte ens längre.
Brendan (he who passeth judgement on the frequent changing of signatures): I don't do hentai anymore
Äter, sover och övar typ.
Lyssnar på musik ganska ofta också
Brendan (he who passeth judgement on the frequent changing of signatures): I don't do hentai anymore
Jag brukade åka skateboard förut men nu är ju snön här + att de har täckt skiten med grus. Kommer antagligen inte kunna åka på ett tag. Annars är det Parkour or tricking som gäller.
|Opener by Xioi|#KillTheScootCork|
|Replays|
"Cool delfin med solglajjor" -Larfen
Originally Posted by mackanak01 View Post
Jag brukade åka skateboard förut men nu är ju snön här + att de har täckt skiten med grus. Kommer antagligen inte kunna åka på ett tag. Annars är det Parkour or tricking som gäller.

fett tufft, själv är jag för tjock för att tricking ska gå men till sommaren blir det nog att skatea
"No mortal arse can quench my thirst."
Namn: Martin
Ålder: 12
Stad: Göteborg
Fråga 4: Jag är en "replaymaker" med goda kunskaper om hur en Toribash-karaktär funkar och rör sig.
Intresse utanför TB-forums: Jag har spelat Innebandy, fotboll, pingis och simmat. Jag gillar att röra på mig, dock blir det väldigt mycket inne-sittande.
Last edited by Hypersaint; Feb 21, 2015 at 07:07 PM.
Det är ett Ja från mig. Vänta in alla andra bara.
|Opener by Xioi|#KillTheScootCork|
|Replays|
"Cool delfin med solglajjor" -Larfen
Känns nästan som att det saknas lite slumpmässigt valda siffror i din app, annars är det nog ett ja från mig också.
PM me with any and all questions