Hero Pro League
Great job!
<[Vector]Aadame> damn pat with his mod skills

Need help? PM me!
Reach me on Discord:
Lionet#1325
Originally Posted by WeppetKo View Post
Yessir, thanks <3

yeah that sig is nice as hell too.
|Proud founder of origin|
Clan Squad|Event Squad<Biggems|Simga|
Got a clan issue? How about a App? pm me!
Zeus for Smod| I’m a god just deal!
The Brazilian (Dog) Godfather
Originally Posted by WeppetKo View Post
Spent a while on it, thank you

yeah, you can tell you worked real hard on it. Haha I need to pick up that type of skill.
|Proud founder of origin|
Clan Squad|Event Squad<Biggems|Simga|
Got a clan issue? How about a App? pm me!
Zeus for Smod| I’m a god just deal!
The Brazilian (Dog) Godfather
That stuff bogus as hell sorry to tell you...

btw I finally got toribash ingame again so i'm ready to see you guys online if you want to. do recruitment and etc.



Im JK that avatar set of good asf Weppet good job
~#1 Of The Shittiest Shitposter of TP 2016~
Co-Leader of Origin
https://cache.toribash.com/forum/signaturepics/sigpic2206760_23.gif
Originally Posted by L3rkDeath View Post
That stuff bogus as hell sorry to tell you...

btw I finally got toribash ingame again so i'm ready to see you guys online if you want to. do recruitment and etc.



Im JK that avatar set of good asf Weppet good job

yeah it. Would still be cool to learn ,hahah. Also I will be getting my cord so I’ll be in game soon. Just hard to find a store with it.
|Proud founder of origin|
Clan Squad|Event Squad<Biggems|Simga|
Got a clan issue? How about a App? pm me!
Zeus for Smod| I’m a god just deal!
The Brazilian (Dog) Godfather
ok, it'll be exciting.but again there should be websites to get your cord though. just search the computer u have and add charger it should pop up.
~#1 Of The Shittiest Shitposter of TP 2016~
Co-Leader of Origin
https://cache.toribash.com/forum/signaturepics/sigpic2206760_23.gif
Originally Posted by L3rkDeath View Post
That stuff bogus as hell sorry to tell you...

btw I finally got toribash ingame again so i'm ready to see you guys online if you want to. do recruitment and etc.



Im JK that avatar set of good asf Weppet good job

I started reading the post from the bottom, HAH! Thanks though

Finally after (how many?) months you finally have your pc is back, ahah congrats
lmao ik, and coming back to toribash in-game.. i just had an nostalgic moment. havent played since 2015
~#1 Of The Shittiest Shitposter of TP 2016~
Co-Leader of Origin
https://cache.toribash.com/forum/signaturepics/sigpic2206760_23.gif