Ranking
Script nugget:
"Låt oss andas igen"

Tecken

Röd medelålders författare

Fru P Gammal hyresvärdinna

Herr smith självtillverkad miljonär

Fru Smith Hans ex-modell fru

Marcelle Felaktig modell

Albert Young Chef

Maria Mexikos olagliga invandrare

En polisvakt

Lilly vietnamesisk tjej från närbutik

Scenen: ett nedslående hus. Ett rika par visar på ett grubby rum med en säng, ett bord, en stol, en garderob och en affisch av Hawaii

Fru P: Inga djur, inga droger som involverar nålar eller överdoser, inga vapen, inga knivar, sprängämnen ... skratta inte, jag har sett allt. Håll ljudet till ett tråkigt brus och släng inte i offentliga utrymmen. Bortsett från det finns inga regler.

Värdshuset lämnar dem ensamma.

Fru Smith: Vi gav upp en vecka i Hamptons för detta.

Herr smith: det här är perfekt. Det är bara vad vi pratat om. Prova något annat, farligt.

Mrs Smith: Ok, vad är reglerna?

Herr Smith: Bra. Det finns inga regler.

Fru Smith: Förutom inga vapen eller sprängämnen

Herr Smith: Ja. I helgen måste vi göra någonting den andra frågar, inga hinder hindras. Låt oss andas igen.

Fru Smith: Ok, vem börjar?

Herr Smith: Jo, jag har köpt lite kostymer.

[Han öppnar en väska. Den innehåller en baskisk, g-string, behå, suspenders, strumpor och stilettos]

Fru Smith: Åh Jeez, Mike. Du vill att jag ska bära den här grejen? [Hon skrattar, men börjar klä av sig. Hon ser sig själv i spegeln] Har fortfarande en kropp som du inte hittar på ett gathörn. [Han kysser hennes bröst. Hon skjuter upp honom och sätter på satsen] Vad nu?

Herr Smith: Sitt i stolen och vänta.

Script nugget:
"Bugger mig för en bröllopstårta"

Klipp till: Hall. Marcelle går förbi Alberts öppna dörr.
Marcelle är en dålig, misslyckad modell. Albert är en kock med en tunga som känslig som ett öppet sår och en touch så känslig som en fjäril som dansar på talkpulver. I kväll har han en bröllopsfest för att förbereda sig, men han är distraherad.

Marcelle: Det luktar bra. Vad är det?
Aimlessly swimming in circumcisions

-----

-----
Let there be memes

Last edited by Swepples; Jan 13, 2019 at 07:44 PM. Reason: <24 hour edit/bump
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
gården tramsig
|Opener by Xioi|#KillTheScootCork|
|Replays|
"Cool delfin med solglajjor" -Larfen