Toribash
Asså ja, jobbar mest...

Hade lite skoj i helgen också, mkt som pågår nu. Tråden kommer väl i andra hand elr ngt.
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
same typ. för att utveckla min tidigare post så jobbar jag om dagarna, sen händer det ju saker på helgerna inom bilvärlden. senaste helgen (9e elr nå) var de bilträff i västerås, sen blir de mantorp å gatebil nu på lördag (16e. är någon där, ropa på mig å ge mig en stjärtkläm).
M I N I V A N
bästa fucking dagen på jääävligt länge. fyyyfan vad jag älskar gatebil.
M I N I V A N
jo det där med kneg är ju lite sisådär men men

jävlar det där är nog utan tvekan den mest majestätiska daben mina ögon någonsin skådat
HI, IF YOU SEND ME A PM WITH YOUR FAVOURITE ANIME I'LL SEND YOU BACK 5K. I NEED RECOMMENDATIONS
Hours, vart nånstans är dendär banan?

Btw, gjorde en video med två stycken, du kanske kommer se deras bilar på gatebanorna framöver ;)

hahaha. also gou mr2:a. har tyvärr inge intresse alls för bmw förutom klassiska e30is.
komsi till södertälje trakterna någon gång så gör vi en fet drifting video så fort jag fått ner min turbo ;). also, om någon känner någon som kanske känner någon som känner någon som har garage i sthlm, be dom skriva till mig. ska somsagt i med större turbon i 940in snart, men vill inte stressa ihop allt på en helg och har ju bara plats för 1 bil, så ska bli med tdi hade jag tänkt, å ha 940 bygget som ett riktigt seriöst projekt.
M I N I V A N