Toribash
Originally Posted by XGESKYX View Post
Only one replay per player?

Yeah, we want to have time for as many players as possible in the video without making it too long, bout two min tops, il let yall know if we need more replays.
It's me, the one who stole your sandwich, oh and also part of the Event Squad
Hit me up if you need anything!

Ps. Elmindreda is kinda cute tho :o
haha get rekt typh~min
EliZ: I have a crippling sugar addiction | Elmindreda: eli do be kinda cute tho, hmu sometimes | Typh: Splish splash Aeon is big trash.
Lmao remember when your clan died and since you couldn't get a season two you just redid the same adventure xdddd. SAO got more seasons but you guys just did a firefly.
Lmao whos aeon???| bro I haven't been here in a while.. what's poppin gang - Typh
I will always be proud of how far we got with Boxshu United. Ty all for a wonderful time!~ EliZ
Anyone gotten tricked by anything this April 1'st?
I went searching for whoever mentioned me on Toribash for 20 min straight only to figure out it was a joke...
It's me, the one who stole your sandwich, oh and also part of the Event Squad
Hit me up if you need anything!

Ps. Elmindreda is kinda cute tho :o
haha get rekt typh~min
EliZ: I have a crippling sugar addiction | Elmindreda: eli do be kinda cute tho, hmu sometimes | Typh: Splish splash Aeon is big trash.
Lmao remember when your clan died and since you couldn't get a season two you just redid the same adventure xdddd. SAO got more seasons but you guys just did a firefly.
Lmao whos aeon???| bro I haven't been here in a while.. what's poppin gang - Typh
I will always be proud of how far we got with Boxshu United. Ty all for a wonderful time!~ EliZ
haha i thought it was a prank by some troll ghost pinging me XD, other then that not many tricks have been played on me

I'm Super Moderator! have any questions or want to send me an application? PM me.

Discord: Elmindreda#5289
in defense of Aeon, at least no one else is going to make the same mistake again.

Truthspeaker
hi icky
sup cunt :salute:
wait how long have you been here?
Originally Posted by EliZ View Post
Anyone gotten tricked by anything this April 1'st?
I went searching for whoever mentioned me on Toribash for 20 min straight only to figure out it was a joke...

The worst part was that I had an ACTUAL NOTIFICATION UNDERNEATH IT and COULD NOT FIGURE OUT WHAT WAS GOING ON for SEVERAL MINUTES
Originally Posted by max View Post
when is the official coming through lads

Waiting until we get atleast the clan logo done, and prolly the clan video too. Both are making steady progress!
It's me, the one who stole your sandwich, oh and also part of the Event Squad
Hit me up if you need anything!

Ps. Elmindreda is kinda cute tho :o
haha get rekt typh~min
EliZ: I have a crippling sugar addiction | Elmindreda: eli do be kinda cute tho, hmu sometimes | Typh: Splish splash Aeon is big trash.
Lmao remember when your clan died and since you couldn't get a season two you just redid the same adventure xdddd. SAO got more seasons but you guys just did a firefly.
Lmao whos aeon???| bro I haven't been here in a while.. what's poppin gang - Typh
I will always be proud of how far we got with Boxshu United. Ty all for a wonderful time!~ EliZ