Toribash
gött att se så många volvo förare i gruppen <3.

har nu bokat uppkörning till den 4e okt, och uppskrivning den 17e okt. hade hoppats på lite tidigare men jag antar att det bara ger mig lite mer tid att träna.
då är det bara att leta jobb och bil nu då. optimalt för mig skulle ju vara att ha en bil dagen jag har körkort, då det ska läggas en börn på övningskörning skylten.

mack med sin 800 hästars longboard på plats.

swepples, svetsa diffen och sätt på några gammla plåtisar med skit däck. då skaru få se på breställ. men jo, vintern blir lärnings kursen för mig antar jag.
fick beröm om hur jag rattade bilen på risktvåan, och märkte direkt att det kom från assetto corsa, vilket jag har kört med g27an. tänker aldrig säga att jag kan sladda eller göra annat skoj bara för att jag har den, men kan definitivt säga att den har hjälpt mig till vanliga körningen, och har gett mig en bättre förståelse om hur man ska ratta bilen.
men även om jag kört med den, tänker jag aldrig försöka ge mig på en sladd på gatan så fort snön faller. det kommer hända på en tom parkering i 5km/h definitivt. sen när jag känner att jag har bemästrat det, sticker jag nog till andra vägar för att testa riktiga kurvor.

blev ganska lång post med saker som nog inte många bryr sig om, men här har ni. skicka en 740i/945a till mig så får ni en puss.
M I N I V A N
1. Ditt namn?: simon
2. Ålder?: 21
3. Stad?: umeå
4. Artist/Replaymakare/Något annat? Motivera: bra wushu spelare
5. Intresse utanför TB/Forum?: spela dator och ps4
6. Annat: (Om det finns något du vill tillägga) ifred invitade mig
piratez
Tja Simon, long time no see
Detta är till dig. Skippa till 0:40

PM me with any and all questions
Originally Posted by Hours View Post
gött att se så många volvo förare i gruppen <3.

har nu bokat uppkörning till den 4e okt, och uppskrivning den 17e okt. hade hoppats på lite tidigare men jag antar att det bara ger mig lite mer tid att träna.
då är det bara att leta jobb och bil nu då. optimalt för mig skulle ju vara att ha en bil dagen jag har körkort, då det ska läggas en börn på övningskörning skylten.

mack med sin 800 hästars longboard på plats.

swepples, svetsa diffen och sätt på några gammla plåtisar med skit däck. då skaru få se på breställ. men jo, vintern blir lärnings kursen för mig antar jag.
fick beröm om hur jag rattade bilen på risktvåan, och märkte direkt att det kom från assetto corsa, vilket jag har kört med g27an. tänker aldrig säga att jag kan sladda eller göra annat skoj bara för att jag har den, men kan definitivt säga att den har hjälpt mig till vanliga körningen, och har gett mig en bättre förståelse om hur man ska ratta bilen.
men även om jag kört med den, tänker jag aldrig försöka ge mig på en sladd på gatan så fort snön faller. det kommer hända på en tom parkering i 5km/h definitivt. sen när jag känner att jag har bemästrat det, sticker jag nog till andra vägar för att testa riktiga kurvor.

blev ganska lång post med saker som nog inte många bryr sig om, men här har ni. skicka en 740i/945a till mig så får ni en puss.


Jo fan, lycka till med jobb och körkort, det ska nog lösa sig fin fint, är det mekaniker som gäller eller? i sånna fall vet jag vem jag ska spamma när åket krånglar :^)
Originally Posted by ifred View Post
Jo fan, lycka till med jobb och körkort, det ska nog lösa sig fin fint, är det mekaniker som gäller eller? i sånna fall vet jag vem jag ska spamma när åket krånglar :^)

tackar. skulle själv kalla mig fritids-mekaniker just nu, då jag gick it linje. det blir förmodligen något jobb som har att göra med it, men kommer förmodligen söka in mig på en mekaniker kurs till våren så jag faktiskt kan få jobb inom det mycket lättare.
men jo, är bara att skriva så kan jag försöka lista ut det, om det blir något fel.
M I N I V A N
Tror Simon va ledare i min första clan back in '11
[Rage] Eller något annat snuskigt hette vi, good times



Hur går det ihop att både vara furry och volvo-fantast, Hours?
Kan inte få en bild av dig i hjärnan :o
Nu ska ni få, era obejare!

Lycka till i CL för er som bryr sig!
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
Originally Posted by Simon View Post
1. Ditt namn?: simon
2. Ålder?: 21
3. Stad?: umeå
4. Artist/Replaymakare/Något annat? Motivera: bra wushu spelare
5. Intresse utanför TB/Forum?: spela dator och ps4
6. Annat: (Om det finns något du vill tillägga) ifred invitade mig

jo men visst.
Originally Posted by jisse View Post
Hur går det ihop att både vara furry och volvo-fantast, Hours?
Kan inte få en bild av dig i hjärnan :o

basically det här.

me


på en seriös sida så är jag knappast någon som går ut och snackar om furries eller något. gillar anthro art, men stannar nog där.
M I N I V A N