ES Recruitment Drive
Originally Posted by Fred View Post
Typiskt nybörjar misstag, av erfarenhet har jag fått lära mig att skickligheten sitter i stolen

Nehej du, ingen spelar bra utan bekväma sockor. Varma fötter är A och O i högpresterande och kompetitiva spel.

det här är vad ni ska lägga pengarna på

Brendan (he who passeth judgement on the frequent changing of signatures): I don't do hentai anymore
Beställde nyss ett 200-pack med kvalitets-strumpor. Jag litar på dig nu Lazer.
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
Originally Posted by Xioi View Post
Jävla NiP fittor

kunde inte hitta fnatic strumpor
de kan inte sina prioriteringar - eller så vill de bara ha det vinnande gearet för sig själva.
Brendan (he who passeth judgement on the frequent changing of signatures): I don't do hentai anymore
om något annat. jag må ha kuggat på teorin till körkortet, men uppkörningen var ju ganska pissy missisippy. det svåraste jag fick göra (enligt mig) var att backa runt ett hörn. nu är det bara mer plugg på teorin dårå, sen blire volvo, plåtisar och goa gummi spår i marken.
M I N I V A N
Klarade uppkörningen på första, var då sämst på att köra bil. Vettefan vad som hände då jag bakom ratten blev den säkraste föraren när det var dags. Har aldrig kört så fint i mitt liv som på uppkörningen.

Teorin fick jag;
2 under godkänt på första försök.
1 under godkänt på andra försök.
8 över godkänt på tredje.
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
Hade en mindre konsert igår och sedan övade jag tills mina fingrar blödde.
Brendan (he who passeth judgement on the frequent changing of signatures): I don't do hentai anymore
Blir la fest på lördag. Ej bestämt mig om man ska slagga där eller om man ska försöka ta sig hem via löggliga bussar.
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]