Toribash
nope, jag brukar bjuda in alla svenskar jag hittar hit dock.
|Opener by Xioi|#KillTheScootCork|
|Replays|
"Cool delfin med solglajjor" -Larfen
Grymt segt. Har bestämt mig för att satsa på musik så vette fan varför jag kommer till skolan längre.
Antar att det skulle se bra ut att ha avslutat något dock.
PM me with any and all questions
äeeeeeeeeeh men skolan är ju skoj killar och pojkar!!!!!!!!!!!!!!

=)

=)

vad gör du för musik hattersin? g
'u'
Jag funderar på att fortsätta min utbildning efter gymnasiet. Beror på om utbildningarna är bra, just nu får jag inte ett skit ut av utbildningen.
Måste skaffa logic, funderar på att spela in nåt och se om jag kan göra nåt kul med det. Problemet är att jag är sämst på programmet. Gav typ upp i ettan när jag skulle göra nån uppgift.
Brendan (he who passeth judgement on the frequent changing of signatures): I don't do hentai anymore
https://soundcloud.com/tim-kristians...ntro-wipwipwip
-----
Btw, lägg till denna som våran "National theme" igen lol

Last edited by Hattersin; Jan 11, 2015 at 05:49 AM. Reason: <24 hour edit/bump
PM me with any and all questions
''Sucks so hard'' 10/10 IGN
|Opener by Xioi|#KillTheScootCork|
|Replays|
"Cool delfin med solglajjor" -Larfen
1. Ditt namn: Joakim Andersson

2. Ålder: Överlevt 19 vintrar

3. Stad: Forshaga, en ort två mil om Karlstad, i Värmlands gröna skogar.

4. Artist/Replaymakare/Något annat? Motivera: Är inte helt efterbliven när det kommer till photoshop, har inte mycket motivation till replays osv. Använder free play för att prova nya saker i!

5. Intresse utanför TB/Forum: Musik (spelar en hel del gitarr), fränder, öl samt diverse datorspelande. Något annat forum hänger jag inte på. Kollar in imgur dagligen om det räknas!

6. Annat: Arbetslös, mera ös. Lyssnar helst på hårdrock, eller Melodic Death som jag föredrar att säga!

Peace.
Last edited by Swepples; Jan 14, 2015 at 08:05 PM. Reason: Klantiga fel
Musik? Länka!
Brendan (he who passeth judgement on the frequent changing of signatures): I don't do hentai anymore
Vi borde fan begära ett fint litet självporträtt i applikationen också ;o
Något fint I paint, typ.
PM me with any and all questions