ES Recruitment Drive
jo visst lever man. ska under denna morgon till AF för möte, och sedan plocka upp min första bil. nej, har inte kortet än. men om jag inte bokar uppkörning och skrivning imorn, så lär det inte ta många dar tills det händer.

om någon är bil intresserad och nyfiken (vilket jag inte tror så värst mycket på.) så är det en 740 16 ventilare. var beredd på lite bilder. (om jag kommer ihåg.)
M I N I V A N
Det är ingen dålig 7-fräs du ska åka och plocka upp då alltså, dom är roliga som fan o leka med i vintertider :^)
jodå. diffen är svetsad sedan innan så där har vi det löst. drar nog till skroten dock och plockar upp en osvetsad diff. må vara kul att ligga i breställ, men när man ligger på landsvägen och tar en nysnöad kurva med mötande trafik i andra filen, så lär det nog inte sluta roligt.
den har också 940 fronten, så slipper face-lift fronten, eftersom det är en -90 modell. platt fronten skulle vara go att ha, men om jag får välja mellan 940 fronten och platt fronten så spelar det ingen roll för mig. dock är det gula 940 lampor. lär dra till skroten och hitta några vanliga när det passar.
och nu lite själv-promoting då. om det inte kommer upp bilder här så kommer dom upp på mitt och några polares team's insta.
https://www.instagram.com/teamsvindyr/

edit: eller så stryker vi den 740in. bilen hade skatte skulder och ägaren ville betala dom efter köpet.
Last edited by Hours; Sep 7, 2016 at 04:04 PM.
M I N I V A N
ahhh fan va segt, lät som att du hade riktigt goa planer för den.
Vad är det du har i kikaren nu då?
Är det 740/940 modellerna som gäller?

Har själv lite tankar på att införskaffa en 240, vet inte riktigt varför men dom har sin speciella charm.
Själv har man en Volvo 940 Turbooooooo

Är mer jobb bil men älskarn <3
Jun 2, 2023 - .best. day. ever.
Originally Posted by ifred View Post
ahhh fan va segt, lät som att du hade riktigt goa planer för den.
Vad är det du har i kikaren nu då?
Är det 740/940 modellerna som gäller?

Har själv lite tankar på att införskaffa en 240, vet inte riktigt varför men dom har sin speciella charm.

jo det är 740is och 940is som är i intresse. vill ha något över 150 hästar, så är antingen 16v eller tic hos 740is, och 16v eller turbo hos 940is.
problemet är att 740isarna är sällsynta där jag bor när det kommer till 16v och tic, eller för dyra för min ekonomi. (söker fortfarande jobb.)
940isarna brukar det vara mer av, men plånboken säger nej till de flesta.

240in är det inge fel på tho. fina och bra, bara inget för mig dock.
Originally Posted by Xioi View Post
Själv har man en Volvo 940 Turbooooooo

Är mer jobb bil men älskarn <3

får man köpa för kompis pris? xd
Last edited by Hours; Sep 8, 2016 at 03:57 PM.
M I N I V A N
Inga av era bilar har ett skit på min longboard.
|Opener by Xioi|#KillTheScootCork|
|Replays|
"Cool delfin med solglajjor" -Larfen
Ae men köpa billigt, välldigt billigt.

BAra 20 000kr!!
Jun 2, 2023 - .best. day. ever.
Har en Volvo 945a Turbo (förre ägaren hade ingen aning om vad det var för nån turbo, men jag bryr mig fan inte heller särskilt mycket).
Får upp han i 210 km/h på E4:an. Har fan varit för torrt för att sladda kring annars, tråkigt att leka på sommaren.
Fick han för 10 lax i fint skick, plus ett nytt batteri. Behövde inte ens spara, så jag är nöjd.
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]