ES Recruitment Drive
Originally Posted by Lazors View Post
Musik? Länka!

Spelar tyvärr inte in inget eget då jag saknar ljudingång på nuvarande datorn. Inte dyrt att skaffa en sådan mackapär men ja, arbetslös!

edit: Köper nog i slutet av februari eller något sådant, då ska ni få se på grajjer!
Last edited by Swepples; Jan 14, 2015 at 10:50 PM. Reason: Fortsättning
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
Originally Posted by Swepples View Post
Tar den på GH ;)

Tar den på osu. Nästan.
Brendan (he who passeth judgement on the frequent changing of signatures): I don't do hentai anymore
Originally Posted by Hattersin View Post

Swepples i februari.


Tar den på GH ;)
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
Obligatoriskt självporträtt! Är man inne nu?

Bild

Last edited by Swepples; Jan 14, 2015 at 11:04 PM. Reason: Glömde bildjävel.
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]
Originally Posted by Swepples View Post
Spelar tyvärr inte in inget eget då jag saknar ljudingång på nuvarande datorn. Inte dyrt att skaffa en sådan mackapär men ja, arbetslös!

edit: Köper nog i slutet av februari eller något sådant, då ska ni få se på grajjer!

Menade vad du lyssnar på i första hand, men hör gärna nåt inspelat
Brendan (he who passeth judgement on the frequent changing of signatures): I don't do hentai anymore
Originally Posted by Lazors View Post
Menade vad du lyssnar på i första hand, men hör gärna nåt inspelat

Lamb of God: The Number Six

System of a Down: Spiders

Sen diverse dret och mainstream dret. Gillar för övrigt klassisk och lite datoriserad musik
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]

Typ mitt favoritband inom hårdrock. Annars gillar jag sabbath och the grand astoria.
Ska det vara skrik så ska det vara svartmetal.
Brendan (he who passeth judgement on the frequent changing of signatures): I don't do hentai anymore
Originally Posted by Lazors View Post

Typ mitt favoritband inom hårdrock. Annars gillar jag sabbath och the grand astoria.
Ska det vara skrik så ska det vara svartmetal.

Skönt sound de hade!

Väldigt selektiv när det kommer till black metal. Det mesta där är oerhört omusikaliskt.
Owner of Fred
ᕕ( ᐛ )ᕗ
[SIGPIC][/SIGPIC]