Toribash
mano para pfv ioda fecha essa merda mano
Undead Leader - Item Forger - Left-Handed - DeviantArt - Scorpius
[SIGPIC]https://cache.toribash.com/forum/signaturepics/sigpic4476328_4.gif[/SIGPIC]
pegasus ta falando isso só pra bumpar a thread e a gente compartilhar mais hentai
<[Vector]Aadame> damn pat with his mod skills
Need help? PM me! Reach me on Discord: Lionet#1325


Watch my Replays!
[SIGPIC][/SIGPIC]

hiya, can i just ask you guys to maybe get a private board if you're going to discuss this kind of topic (better yet put it in your discord/irc/whatever channels). We're not keen on allowing it to be easily found.


based arctic translation : Vocês poderiam usar uma private board para postar esse tipo de conteúdo (ou melhor, postar em seus canais do Discord, IRC, ou algo do tipo)? Nós preferimos que esse tipo de coisa não seja tão fácil de encontrar pela comunidade.
Last edited by Icky; Mar 5, 2019 at 05:22 AM.
ok are you saying that we cant even say hentai's names in our own board?
we're just having fun here and nothing else
-----
its not a serious discussion about hentai and that shit you know
Last edited by Yoda; Mar 5, 2019 at 05:29 AM. Reason: <24 hour edit/bump
Undead
I dont want to interfere but, we are not sharing links, only names, so I dont see the real problem
<[Vector]Aadame> damn pat with his mod skills
Need help? PM me! Reach me on Discord: Lionet#1325


Watch my Replays!
[SIGPIC][/SIGPIC]

wtf cara sai daqui ô
Undead Leader - Item Forger - Left-Handed - DeviantArt - Scorpius
[SIGPIC]https://cache.toribash.com/forum/signaturepics/sigpic4476328_4.gif[/SIGPIC]
GIVE US A BOARD BROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Esses gringo é chatão vei... nenhum desses fala ingles e todos os brasileiro sabem que merda que é isso... ninguem vai vir pra uma desgraça de clan em um jogo morto procurar por hentai... pq eles não vão la fazer uns itens 3d maneiro... pelo amor de deus...

Muda o nome dessa thread pra "blu quer desenho fazendo coisas de adultos" ai esses sai daqui
Last edited by AnOnImatoo; Mar 5, 2019 at 02:22 PM.
[Undead]
♥_♥